یا علی

چراعلی علیه السلام تنهاست ؟

کاش جواب بهتری برای آن پیدا می کردم ، همه وجودم به دنبال توست ، تمام وجودم تو را می طلبد  شنیده بودم که قبل از معرفت محبت جا نمی گیرد  اما توبدون معرفت در قلبم حضور یافتی  سخن گفتن از تو سخت است . تو در خانه کعبه متولد شدی ،  تو همسر فاطمه ای این را نیز می دانم . به دنبال صفای دل تو وتنهایی تو در بین دوستان گشتم ،تورا به هنگام تدفین پیامبر (ص) دیدم ، بر تو چه گذشت هنگام سیلی خوردن همسرت؟

از درک مظلومیت تو عاجزم ، آن زمان که فاطمه را غسل داده وحسنین را صدا زدی . بر تو چه گذشت آن هنگام که او را به خاک سپردی ؟ او را سالم بدست آورده بودی  وبا ، بال  وپر خونین به خاک سپردی . به دنبالت می آیم تا فلسفه تنهائیت را در یابم  می خواهم در تو غرق شوم وخود هیچ شوم . تو می دانستی جگر حسنت  چگونه پاره می شود ، تو می دانستی که چگونه زینبت را اسیر می کنند،چگونه مرگ برای توشیرین است ؟ راستی تو کیستی  دردهای تو فراوان ، اما شنونده نبود  تا برای گفتن تنهائیت  ومصیبتت دهان می گشودی شنونده از درد جان می داد . برتو چه گذشت آن هنگام که پیکر یاس خونین را در تاریکی شب به دل خاک سپردی ، برتو چه گذشت چگونه سپری کردی هنگامی که خانه فاطمه ات را آتش زدند وخاکستر کردند او که آیه تطهیر در باره اش نازل شده بود ، من همیشه دنبال بی ظرفیتی بودم ، همیشه به دنبال یافتن فلسفه تنهائیت بوده ام  که چرا تو را تنها گذاردند ؟

یا علی در آن هنگامه تاریکی ، در تنهایی قبر تو دستم را بگیر  ویاریمان کن که در مانده ام ، با نهایت شرمندگی ، با دستهای کوتاه  به دامن بلندت متوسل شده ام  ، امام عصر (عج) نماز ناتمامت را با جاء الحق  به پایان خواهد رساند ، تورا به جان فاطمه محبوبت  وحسن کریمت وحسین عزیزت  در این وادی مرا تنها مگذار .

ای عزیز به عشق  شما وفرزندان عزیزت به این کلاس درس آمده ام  مرا رها نکنید

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.